Grafické návrhy letáků, katalogů, inzerce, výročních zpráv, reklamních tiskovin

Kreativní grafické návrhy tištěné reklamy

Specializujeme se na originální a kreativní grafické zpracování tištěné reklamy.
Vytvoříme vám vše, a to od vizitky nebo reklamního letáku až po obsáhlý katalog.

Originální a kreativní grafický návrh pro úspěch stačit nemusí

  1. Reklama musí být čitelná, pochopitelná a zapamatovatelná.
    Kreativita grafika musí podpořit celkovou myšlenku a hlavní účel dané tiskoviny. Aby bylo každému, kdo se na ni podívá, hned jasné, oč jde. I když existuje i jiný přístup: šokovat natolik, aby lidé sami hledali a přemýšleli co to je? Ale to záleží na tom jak velká jste firma a jakou máte na trhu pozici.
  2. Reklamní leták a reklamní leták není vždy totéž
    Je potřebné zvažovat místo, kde se budou lidé leták dostávat a kolik času mu budou ochotni věnovat. Je něco úplně jiného distribuovat letáky do schránek, nebo naopak dávat letáky lidem, kteří přišli do vaší provozovny a chtějí sice stručné, ale už podrobnější informace na prostudování s sebou domů.

Na co se při práci soustředíme

  1. Vaše cílová skupina – nejdůležitější otázkou před zpracováním každé grafiky je: „Pro koho je vizuál určen?‟ Pak připravíme grafický návrh na míru pro vaše klienty. Je rozdíl mezi vizuálem pro mateřskou školkou nebo pro městký úřad. Vytvoření grafického vizuálu bez poznání cílové skupiny je jako střílení na cíl se zavázanýma očima …
  2. Kompozice – kreativitu a detailní zpracování grafického návrhu podpoří zajímavá kompozice. Proč by vaše reklama měla působit tuctově, stroze nebo těžkopádně? Tvořivou kompozici ztvárníme ladným a zároveň poutavým vizuálem vaší reklamy. Pro náročnější rádi oživíme vizuál originálním a zajímavým sjednocujícím grafickým prvkem.
  3. Kontrast – velmi důležitý pro poutavost grafického návrhu je právě kontrast tvarů, objektů a barev. Stalo se vám někdy, že jste pohladu na některou reklamu nepocítili vůbec nic? Téměř jste si ji ani nevšimli. Proč? Protože první vjem je důležitý. Pokud je leták fádní nebo příliš přeplněný splývajícími barvami, je namáhavé se na něj soustředit a vaše reklamní sdělení zůstane přehlédnuto. Grafika má vzbudit zájem, má mít určitou jiskru, které je možné dosáhnout působivým kontrastem barev, ploch a dalších grafických prvků.
  4. Cit pro barvy – je něco, na čem si hodně zakládáme. U grafiky nejde jen o dokonalost grafického programu, v kterém bude návrh vizuálu zpracován. Teprve grafik s citem pro barvy dokáže naplno využít kvalitní programy a vybavení. Cit pro barevné sjednocení všech vašich propagačních materiálů je nevyhnutelný a není dán jen zkúšeností a vzděláním. Naopak je určitým darem či talentem, který třeba tříbit. Máme rádi barvy a připravíme vám příjemný barevný přeliv vhodných, navzájem se doplňujících a harmonizujících odstínů. Barevná škála tiskovin obsahuje v elektronickém formátu až 100 milionů barev. Není možné náhodně vybrat správnou barvu. Je třeba ji s citem najít. Vaše reklama se tak dostane na vyšší profesionální úroveň.
  5. Smysl pro detail – „krása je ukrytá v detailu‟. Grafický návrh reklamního vizuálu je třeba dotáhnout precizně až do konce. Představte si dvě ženy přicházející k vám z dálky. Jedna bude oblečená v šatech zářivých barev, druhá v šedivých. Které si všimnete jako první? Každému z dálky padnou oči na zářivě oblečenou ženu. Ale při pohledu z blízka možná zjistíte, že se vám její tvář vůbec nelíbi a ani postava nebude možná tak zajímavá. Na druhé straně si při pohledu zblízka všimnete té druhé, i když nevýrazně oblečené, přesto nádherné ženy. Všimnete si krásy její tváře, a oceníte i její hezkou postavu. Podobně nestačí, aby grafika hýřila barvami a různými grafickými prvky. Je důležitý i ten poslední drobný detail, který zaujme svou propracovaností. Neznamená to však, že grafický návrh bude přeplácaný. Právě naopak, bude s citem jemně doladěný. I jednoduchá, či dokonce minimalistická grafika vyžaduje detailní propracování.
  6. Celková harmonie – po sladění a pečlivé práci na předchozích pěti bodech spojených s tvorbou tiskovin nebo i webu dostává grafický vizuál „šťavu‟ a jiskru. Stačí zanedbat třeba jen jeden z uvedených principů a o grafice je pak možno pochybovat. Právě ten jeden chybějící princip by mohl výsledný vizuál dostal na zmíněnou jiskřivou úroveň. Grafika a cena za grafiku není pouze cenou za technické použití grafického programu nebo cenou za splácení kvalitního grafického softwaru a vybavení. Je to cena za pracný kreativní a komplexní přístup našich grafiků ke každému jednotlivému originálnímu grafickému zadání.

S čím se na nás můžete obrátit

  1. Grafické návrhy od kreativních grafiků

    Aby měla vaše prezentace šťávu.
  2. Grafický návrh a zpracování reklamních letáků

    Letáky, které se budu lidem líbit a rádi si je proto přečtou.
  3. Grafické zpracování katalogů

    Profesionální a důsledná příprava katalogů.
  4. Grafické zpracování inzerce do časopisů a magazinů

    Vytvoříme pro vás inzerci, která zaujme a prodá vaše zboží nebo služby.
  5. Vytvoření výroční zprávy

    Vyrobíme vám výroční zprávy tak, aby byly přesvědčivým zrcadlem vaší firmy.
  6. Nepohrdneme ani přípravou vizitky

    I zpracování návrhu vizitky není dobré podceňovat. Právě vizitka vás bude často prezentovat u vašich obchodních partnerů a potenciálních klientů.
  7. Předtisková příprava všech již uvedených druhů tiskovin

    Připravíme veškeré podklady pro každý druh tisku: offsetový tisk, digitální tisk, velkoplošný tisk a další.
  8. Mnohým naším klientům zabezpečujeme i kvalitní tisk, ať už v ofsetové tiskárně, digitální tiskárně, nebo i velkoplošný tisk s následnou instalací nebo polepem

    Spolupracujeme s kvalitními tiskárnami, u kterých je výsledek vždy na vysoké úrovni. Nabízíme full services, až po dodání finálního produktu přímo k vám.
Grafické a DPT studio
Tvorba www stránek, webdesign
SEO, optimalizace pro vyhledávače
Správa PPC Kampaní
Reklamní agentura
Grafické návrhy letáků, katalogů, inzerce, výročních zpráv, reklamních tiskovin
Galerie - naše reference
Ceník
Kontakt
ArtFocus blog
NÁZOR KLIENTA:
Když jsme hledali grafické studio, které by nám pomohlo s vytvořením našich www stránek, nejvíc nás oslovily stránky ArtFocus-u. Mladý kolektiv nám vyšel vstříc se všemi našimi požadavky, takže jsme si nechali vytvořit  pro naši novou společnost nejen web stránky, s kterými jsme velice spokojeni, ale postupně jsme spolupracovali na návrzích a  výrobě letáků, dárkových poukazů, poutačů, reklamních ploch, ceníků,... atd.
ArtFocus mohu doporučit nejen pro kreativitu, perfektní grafické zpracování, rychlý přístup k řešení zadaných požadavků, ale také pro velmi příznivé cenové relace.
Monika Fryčová
Jednatelka společnosti Thai Sun
CO S NÁMI ZÍSKÁTE:
FULL SERVICE:
Od konzultace, přes tvorbu grafiky až po dodání finálního produktu přímo k vám.
Budete originální, i tím zaujmete své klienty.
Každá zakázka je jedinečná a pracujeme na ní s nadšením a osobitou péčí.
Širokou škálu
reklamních produktů:
  • Přesvědčivou a poutavou grafiku
  • Profesionální tiskoviny
  • Web či e-shop s vysokou návštěvností
  • Velkoplošnou reklamu
KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Firma                                                    Kontaktní osoba *
 

E-mail *                                               Telefon
 

Text poptávky *

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné                       
KAM TEĎ?
HOME > Grafické návrhy letáků, katalogů, inzerce – reklamní tiskoviny
GRAFICKÉ STUDIO PRAHA – INFOLINKA: tel.: 222 712 624, mobil: 601 389 224, e-mail: info@artfocus.cz
PLZEŇ tel.: 601 389 224, e-mail: plzen@artfocus.cz                                                                            copyright © 2008 ArtFocus
Vybrané reference z grafického zpracování reklamních tiskovin
Zobrazit další reference a grafické návrhy >>
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grafické studio, tvorba www stránek - webdesign, SEO, redesign webových stránek |ArtFocus Praha
Grafika, předtisková příprava a ofsetový tisk katalogu pro PFD Interior
Leták - grafika a příprava do ofsetového tisku, pro NEPTON FOOD
Grafika a príprava do tisku pro firmu ATYPO DESIGN
Grafika, příprava do tisku pro firmu ATYPO DESIGN
grafický návrh inzerátu a reklamy
grafické zpracování mailingu
grafický návrh letáku a příprava do tisku
Grafický návrh, příprava do tisku zprávy pro MMDEČÍN
grafický návrh vizitky
Leták pro Thaisun - grafika - ofsetový tisk
Grafický návrh letáku pro CIMEX
Vytvoření grafického návrhu dárkového poukazu
Tvorba grafiky a předtisková příprava - dárkový poukaz
Inzerce-do-anonce-celostrana
Grafický návrh obálky magazínu Euroweekend
Grafika a priprava do tisku reklamní leták pro stiffter balons
Výroba letáku pro Smille - grafické zpracování
Vytvoření grafického návrhu dárkového poukazu
Grafické zpracování letáku pro NOA
katalog pro PFD Interior
leták pro NEPTUN FOOD
grafika desek: NESTLE
grafika letáku: MAGGI
grafický návrh letáku
grafický návrh mailingu
grafický návrh letáku
grafický návrh obálky
grafický návrh vizitky
leták pro thaisun
návrh reklamního letáku
grafika: dárkový poukaz
grafika, tisk poukazu
grafika inzerce do Anonce
návrh obálky časopisu
výroba reklamního letáku
letáček pro Smille
grafický návrh vizuálu
výroba letáku - NOA